Campania „Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri“ – un parteneriat tripartit între Ministerul Sănătăţii, compania „Procter &Gamble“ şi Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Maria Sklodowska Curie“ Bucureşti, lansat miercuri, 2 septembrie a.c. – are drept scop sprijinirea înfiinţării unei secţii de Cardiochirurgie pediatrică în cadrul amintitului spital, precum şi informarea părinţilor, medicilor de familie şi a specialiştilor în vederea depistării precoce a eventualelor malformaţii cardiace congenitale, şi, fireşte a instituirii tratamentului adecvat. (...)
Iniţiativa are în vedere creşterea numărului de copii operaţi şi efectuarea intervenţiilor chirurgicale la momentul optim. Pentru achiziţionarea aparaturii medicale necesare, Ministerul Sănătăţii va cheltui 2.796.000 de lei, suma necesară pentru amenajarea blocului operator (600.000 de le Publicitate i) fiind asigurată de „Procter & Gamble“.
În România există doar o singură clinică specializată în Chirurgie cardiovasculară pediatrică, la Institutul de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Târgu Mureş, care operează, în fiecare an, 300 de copii cu malformaţii, din totalul de aproximativ 900 câţi ar avea nevoie de asemenea intervenţie chirurgicală anual. Campania „Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri“ oferă informaţii tuturor celor interesaţi şi pe site-ul: www.sansalaviata.ro şi se va derula până la 30 noiembrie a.c.
Campania „Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri“ – un parteneriat tripartit între Ministerul Sănătăţii, compania „Procter &Gamble“ şi Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Maria Sklodowska Curie“ Bucureşti, lansat miercuri, 2 septembrie a.c. – are drept scop sprijinirea înfiinţării unei secţii de Cardiochirurgie pediatrică în cadrul amintitului spital, precum şi informarea părinţilor, medicilor de familie şi a specialiştilor în vederea depistării precoce a eventualelor