Noul must-have al divelor americane îl reprezintă poşetele simple, dar nu şi atunci când vine vorba de preţ sau de brandul faimos care le concepe şi le vinde. Sursa: HEPTA
Un "obiect" despre care vedetele din SUA cred că este de o "feminitate simplă şi cosmopolită", orice ar însemna acest lucru… Cel care a neliniştit în ultimul timp garderoba starurilor este nimeni altul decât contestatul şi totodată celebrul Marc Jacobs. Ideea acestei genţi la care visează divele nu i-a apărut peste noapte, ci mai exact acum şase ani.
Sursa inspiraţiei a constituit-o Jessica Stam, o foarte bună prietenă a designerului. Cu detalii şi finisaje aurii, aspect matlasat à la Chanel şi un preţ de pornire de aproximativ 1.300 de euro, poşeta numită "Stam Bag" (o aluzie la muză) a cucerit repede inima vedetelor. Mary J.Blige, Hilary Duff şi Dita von Teese au fost doar câteva dintre cele care s-au repezit să şi-o achiziţioneze.
Marc Jacobs a făcut în aşa fel încât reprezentantele sexului frumos să nici nu "simtă" că au acelaşi fel de geantă. Astfel, ea se prezintă într-o largă gamă de culori şi modele care îi conferă acel aspect de unic.
Şi aspectul mat lasat a avut o contribuţie, deoarece designerii nu uită niciodată să tragă cu ochiul la vechile colecţii care poartă amprenta inepuizabilei Mademoiselle Chanel.
Trend-alert costisitor
Iată însă că noua, minunata şi simpla poşetă este deja controversată. Aşa numitul trendalert de la Hollywood menţionează că poşeta "Rock Stud" de la Valentino este pe val, colecţia fiind considerată una dintre cele mai populare în acest an. Şi aceasta o " poşetă extrem de simplă", prezentă deja pe umărul sau braţul unor vedete deloc simple: Sarah Jessica Parker, Anne Hathaway, Cameron Diaz, Jessica Simpson, Jessica Alba.
Cea din urmă actriţă chiar s-a numărat printre primele vedete fotografiate cu această geantă, n