Kludi Romania, filiala locala a producatorului german de baterii de lux pentru baie si bucatarie, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 8 milioane de lei (1,8 mil. €), adica un avans de 12,5% fata de 2011, cand rezultatele s-au cifrat la circa 7 milioane de lei.
Evolutia se datoreaza mai ales schimbarii comportamentului clientilor finali, care, pe fondul crizei economice, s-au orientat cu precadere catre produsele din categoria „Smart Luxury”, vanzarile cunosand o crestere de 138% ca valoare a vanzarilor in lei si cu 126% ca valoare a vanzarilor in euro, fata de acum patru ani.
In plus, Kludi Romania a adoptat anul trecut o serie de masuri, care s-au reflectat rapid in rezultatele inregistrate de companie. Un pas important este cresterea prezentei produselor Kludi in magazinele de tipul „do-it-yourself” (DIY). Ca valoare, ponderea segmentului DIY din totalul afacerilor KLUDI Romania s-a triplat in ultimul an - de la 4,5% in 2011 la 15% la finalul lui 2012. Compania a lansat si patru game de produse dedicate exclusiv acestui sector, care sunt create si ambalate special pentru a fi usor de instalat atat de profesionistii in domeniu, cat si de catre clientii mai putin experimentati.
„Am reusit si in acest an sa mergem contra curentului si sa avem un trend ascendent din punct de vedere al rezultatelor financiare, in pofida scaderii din ultimii ani a pietei de baterii sanitare, sisteme de dus si accesorii. Rezultatele inregistrate anul trecut sunt in linie cu estimarile facute, ceea ce ne confirma faptul ca strategia noastra de dezvoltare respecta si chiar anticipeaza tendintele pietei”, spune Florin Barabas (FOTO), managing director, Kludi Romania.
Miza pe segmentul B2B
Compania s-a extins si pe segmentul de B2B (Business-to-Business), care reprezinta in acest moment un sfert din afacerile Kludi Romania, implicandu-se i