DallesGO, cea mai creativă şi interactivă platformă de cursuri after work din Bucureşti, împlineşte trei ani şi sărbătoreşte sezonul cu numărul 7 printr-o campanie cu totul specială: 007 - The Autumn Issue.
Universul DallesGO este cea mai cunoscută platformă de cursuri after work din Bucureşti şi locul preferat de întâlnire al tinerilor pasionaţi cu profesionişti din industria creativă. În doar trei ani DallesGO a înregistrat o creştere a numărului de cursanţi uimitoare, dovedind nu doar calitatea cursurilor, dar şi interesul tinerilor pentru domenii creative şi pentru o industrie în continuă transformare. Cursurile DallesGo se detaşează în primul rând prin conceptul deosebit cu care au venit în întâmpinarea cererii – profesori excepţionali şi crearea unei comunităţi de oameni interesanţi, care ajung să colaboreze într-un mediu creativ şi să relaţioneze şi în afara cursurilor.
După trei ani, şase sezoane şi aproape 1000 de cursanţi, prestigiul DallesGO continuă să crească, oferindu-le studenţilor o experienţă fascinantă prin interactivitatea programelor şi prin accesul la cele mai creative nume din industrie.
DallesGO continuă să susţină şi să promoveze prin cursuri after work demersurile inteligente în PR şi marketing online, încurajează pasiunea pentru modă, make-up şi hair styling, îngrijeşte transformarea unor hobby-uri precum designul interior şi fotografia în proiecte cu finalitate concretă şi dezvoltă permanent iniţiative profesionale curajoase pentru publicul educat şi creativ.
Inspirată de blockbustere din seria James Bond, campania de toamnă DallesGO reinterpretează vizual scene iconice din filme de referinţă precum Tomorrow Never Dies, The World Is Not Enough, Casino Royale sau Diamonds are Forever. Noile vizualuri din campanie sunt semnate de profesorii DallesGO Ovidiu Buta şi Diana Ionescu (concept, styling şi make-up), îm