Adrian Ionascu, care in mai 2009 era numit director general al operatorului low-cost Blue Air, a fost schimbat din functie dupa nici 10 luni de mandat, cu egipteanul Sherif Ussama.
Motivul retogradarii lui Ionascu in functia de director general adjunct: "incompetenta sa in materie de decizii cu caracter comercial".
“Adrian Ionascu este un foarte bun manager pe partea de operatiuni, insa uneori deciziile comerciale luate de aceasta nu au venit la timp”, a declarat Gheorghe Racaru, director de strategii si dezvoltare al grupului de firme detinut de omul de afaceri Nelu Iordache, din care face parte si Blue Air.
Sheriff Usama, care a venit la Blue Air in noiembrie 2009 pe functia de director de marketing si vanzari, are o experienta de aproape 15 ani in domeniul aviatiei internationale.
Si-a inceput cariera in departamentul de vanzari al Saudi Arabian Airlines. Patru ani mai tarziu, Sherif Ussama paraseste Saudi Arabian Airlines pentru a se alatura echipei Kuwait Airways, unde a dezvoltat proiecte comerciale ample pentru patru regiuni cu activitate turistica intensa (Egipt, Kuweit, Bangkok si Maroc).
In ianuarie 2004, Sherif Ussama si-a inceput activitatea la unul dintre gigantii industriei aviatice - Qatar Airways, unde a coordonat strategiile de vanzari si marketing pentru regiunile Qatar, Iordania, Egipt, Israel si Bancul de Vest.
In perioada 2008 - 2009, a activat in calitate de consultant extern in domeniul aviatiei pentru mai multe companii din Uniunea Europeana si din zona Orientului Mijlociu.
Pentru 2010, continuarea parteneriatelor strategice anuntate la inceputul acestui an cu jucatori importanti din sectorul aviatiei internationale. “Vom consolida in continuare acest tip de parteneriate si in 2010, pentru a mari numarul destinatiilor internationale. De asemenea, intentionam sa ne diversificam canalele de dist