Reprezentantii centrului comercial de tip outlet Fashion House, care va fi inaugurat in 26 noiembrie la iesirea din Bucuresti catre Pitesti, apreciaza ca perioadele de scadere economica pot fi favorabile pentru afacerile lor, in sensul ca oamenii se vor indrepta spre achizitia de produse mai ieftine, cum sunt cele din outlet.
"Experienta din pietele vest-europene ne-a aratat ca in perioadele de scadere economica oamenii cumpara mai mult din outlet center. Ei se gandesc ca daca nu pot cumpara un produs dintr-un magazin obisnuit, vor putea sa-l cumpere in urmatoarea perioada din outlet, unde va fi mai ieftin", a declarat Mark Clark, head of business development and communications al firmei GVA Grimley, care se va ocupa de administrarea centrului comercial. Magazinele din Fashion House vor avea preturi mai mici cu cel putin 30% fata de cele din mallurile obisnuite, printre cei 65 de chiriasi care au semnat deja contracte numarandu-se Adidas, Puma, Benetton, Replay, Mango, Stefanel, Levi's, BSB, Diverta sau Mobexpert.
Fashion House va avea in aceasta prima etapa o suprafata inchiriabila de 16.000 mp, inchiriata in procent de circa 80%, procesul fiind derulat de catre firmele Jones Lang LaSalle si Cushman & Wakefield Activ Consulting.
In cadrul proiectului, dezvoltat de catre firma belgiana Liebrecht & wooD sub forma unui parc de retail, la inceputul lunii decembrie vor fi deschise si un magazin de mobilier Kika si o unitate Technomarket, dupa ce in vara aici a fost deschis primul magazin Hornbach din Romania. Investitia realizata de Liebrecht & wooD in acest proiect se ridica la circa 65 mil. euro, in conditiile in care unitatile Kika si Technomarket au fost dezvoltate de catre operatorii magazinelor. Proprietarii vizeaza in primul an de functionare circa 2 milioane de vizitatori, care ar putea cheltui fiecare 100 de euro in cadrul Fashion House. In p