La începutul anilor '70, Playboy vindea 7 milioane de exemplare dintr-un număr, dar publicitarii nu erau convinşi că bărbaţii se uitau şi la altceva în afară de pozele cu femei goale. Astfel, Hugh Hefner a lansat o campanie numită "Ce bărbat citeşte Playboy?", pentru a convinge firmele să cumpere spaţiu publicitar în revistă, scrie Business Insider.
Iată cum arăta portretul-robot al cititorilor revistei, acum peste 40 de ani:
Aşa ar arăta cititorul tipic de Playboy al anilor '60-'70.
Unul din trei bărbaţi care cumpără maşini noi imediat cum apar citeşte Playboy.
Cititorii răsfoiesc revista, în medie, timp de trei ore.
Cititorii Playboy au prieteni amuzanţi şi apreciază băuturile alcoolice fine.
2,1 milioane dintre cititori lucrează în management sau au ocupaţii tehnice.
3,4 milioane dintre cititori au cumpărat articole sportive în ultimul an.
Jumătate dintre bărbaţii între 18 şi 34 de ani care au zburat cu avionul de peste opt ori într-un an citesc Playboy.
80% dintre cei care citesc Playboy au declarat că vor să călătorească în jurul lumii, faţă de doar 50% dintre cei care nu citesc.
Cititorii de Playboy sunt mari băutori de scotch.
Numărul bărbaţilor care citesc Playboy este de 2,5 ori mai mare decât al celor care se uită la emisiunile sportive săptămânale de la TV.
La începutul anilor '70, Playboy vindea 7 milioane de exemplare dintr-un număr, dar publicitarii nu erau convinşi că bărbaţii se uitau şi la altceva în afară de pozele cu femei goale. Astfel, Hugh Hefner a lansat o campanie numită "Ce bărbat citeşte Playboy?", pentru a convinge firmele să cumpere spaţiu publicitar în revistă, scrie Business Insider.
Iată cum arăta portretul-robot al cititorilor revistei, acum peste 40 de ani:
Aşa ar arăta cititoru