Fluenţa traficului de pe DN 1, în zona Valea Prahovei va fi rezolvată, până în 2015, prin construirea mai multor sensuri giratorii, pasarele pietonale şi montarea de separatoare de sens. Soluţiile au fost discutate, la Ploieşti, de autorităţi centrale, judeţene şi locale
Reprezentanţi ai Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, ai Prefecturii şi Consiliului Judeţean Prahova, dar şi primari de pe Valea Prahovei s-au întâlnit joi, la Ploieşti, pentru a propune soluţii pe termen scurt şi mediu pentru creşterea fluenţei traficului de pe DN 1, zona staţiunilor montane.
În perioada sărbătorilor de iarnă, de Paşte, în sezonul estival, dar şi aproape în fiecare weekend, circulaţia pe DN 1, în zona staţiunilor montane, se desfăşoară bară la bară, iar sute de poliţişti sunt mobilizaţi pe şosele.
Cu toate acestea, în ultimii 20 de ani nu s-a găsit nici o soluţie pentru ameliorarea situaţiei.
Joi, primarii din Cornu, Băneşti, Comarnic, Buşteni şi Sinaia au venit cu soluţii mai mult sau mai puţin practice, iar unele fanteziste, însă au fost temperaţi de reprezentanţii CNADR care au spus că vor derula doar lucrări care să fie aprobate de specialişti şi doar în limita fondurilor alocate companiei.
Într-un final, s-a căzut de acord asupra următoarelor soluţii, care au mai fost puse în discuţie şi în ultimii ani:
Cornu – un sens giratoriu care să fluidizeze traficulul în intersecţia Breaza Sud cu DN 1 şi Câmpina
Comarnic – un sens giratoriu care să facă legătura între DN 1 şi două cartiere ale oraşului.
la trecerea de pietoni din centrul oraşului, o pasarelă de supratraversare cu scări rulante şi acoperiş
Sinaia – în cartierul Platoul Izvor - drumul spre Hotel Mara, un teren al primăriei va fi transformat în sens giratoriu (este o lucrare deja licitată, care va fi demarată în acest an, din primăvară)
- interse