Anul 2012 a fost caracterizat de nenumarati factori care au influentat in mod negativ business-urile din sectorul constructiilor, iar Renania, unul dintre cei mai importanti furnizori de echipamente pentru protectie, a resimtit din plin efectul din piata.
“In acest an piata a fost destul de «stresata», atat din motive politice, economice cat si de fluctuatia foarte mare a cursului valutar. Aceste influente s-au resimtit atat pe plan intern, cat si pe plan international, la nivelul partenerilor externi. Si din punct de vedere al clientilor am sesizat aceeasi provocare”, a declarat pentru Wall-Street.ro – Florentina Taudor, director general Renania.
Pana la finele acestui an, compania estimeaza ca vanzarile se vor plasa la un nivel similar cu cel din 2011.
“Am observat o prudenta a clientilor in acest an, insa rezultatul este unul multumitor in conditiile actuale de piata. Pentru acest an, estimeaz o stagnare a afacerilor la circa 22 milioane euro”, a precizat Taudor.
Pentru urmatorii trei ani, reprezentantii companiei urmaresc dezvoltarea afacerilor si a organizatiei prin investitii in forta de munca si in formarea acestora, scopul fiind acela de a depasi pragul de 40 milioane de euro pana in 2015.
Vor consolidarea activitatii in zona Moldovei
Parte a planului de depasire a pragului de 40 milioane pentru Renania in urmatorii trei ani il consitutie si consolidarea activitatii in zona Moldovei. Citeste si:Knauf Insulation estimeaza afaceri in stagnare, la 9 mil. euroPraktiker: Peste trei sferturi din vanzarile de materiale pentru constructii se realizeaza in sezonul de varaTopul retailerilor din bricolaj: Dedeman vinde cat Praktiker, Bricostore si Baumax la un loc
„O preocupare importanta a fost si va continua sa fie optimizarea prezentei teritoriale. Ne propunem sa intarim prezenta in zona Moldovei. In perioada urmatoare, d