Anunţând un viitor crossover, studiul Subaru Viziv Concept de la Geneva Motor Show 2013 a fost creat în spiritul eficienţei şi al performanţei pe diverse suprafeţe“all-road”. Dimensiunile neobişnuite (4,32 metri lungime, 1,9 metri lăţime, 1,5 metri înălţime, la un ampatament de 2,64 metri) sunt excelent puse în nevidenţă de ciudăţenia de a avea doar câte o singură portieră laterală cu deschidere tip “Lambo style”. Subaru Viziv poate primi la bord patru persoane pe tot atâtea locuri individuale.
Sistemul de tracţiune integrală montat pe crossoverul Subaru Viziv are un nume complicat “independent- rear-motor-driven symmetrical AWD”, la fel de complex cum e şi tehnologia ce se află în spatele pompoasei şi imposibil de memorat denumiri. Aceasta este o mostră din viitoarea generaţie a sistemului Subaru AWD (All Wheel Drive) ce presupune un control mai eficient şi o reglare fină a motricităţii fiecărei roţi în parte în funcţie de condiţiile şi suprafeţele de teren abordate de şofer.
Două motoare electrice dezvoltate exclusiv pentru puntea posterioară controlează roţile din dreapta şi stânga spate. Managementul electronic ce coordonează sistemul presupune şi coabitarea cu un motor boxer diesel cu cilindreea de 2.0 litri.
Propulsia lui Viziv Concept poartă denumirea de “Subaru Boxer Diesel Hybrid”, deci în acest caz avem de-a face cu un Plug-In Hibrid, adică o unitate diesel în patru cilindri ce lucrează în plan orizontal şi care pune osul la treabă în complicitate cu două motoare electrice sincron independente montate pe spate. Încărcarea acumulatorilor Litiu-Ion se face atât din mers, cât şi de la o priză casnică.
Cutia de viteze este un Lineartronic de tip CVT. Subaru Viziv Concept 2013 rulează pe nişte imense jante pe 20 de ţoli iar cauciucurile au dimensiunea de 245/45 ZR20.
Caracteristica futuristului cockpit cuprinde instrumente cu layout-uri