21 de companii care operează în audiovizualul din România, printre care Pro TV, MediaPro Distribution şi TVR, participă la MIPTV, cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune, care se desfăşoară la Cannes, în perioada 12 - 16 aprilie
Cea de-a 47-a ediţie a târgului, organizată la Palais des Festivals din Cannes, se desfăşoară pe o suprafaţă impresionantă de 21.000 mp. La eveniment s-au înscris 11.500 de participanţi de la 4.000 de companii din 102 ţări. Criza economică n-a rămas, însă, fără urmări: numărul participanţilor şi spaţiul alocat manifestării sunt în scădere faţă de ediţia de anul trecut, la care au participat circa 13.000 de participanţi, de la 4.500 de companii din 111 ţări.
La MIPTV participă cumpărători şi vânzători de programe, profesionişti din televiziune şi cinematografie, producători, specialişti în digital media şi în publicitate şi reprezentanţi ai presei. 1.500 de companii îşi prezintă oferta de programe, în scopul vânzării formatelor de televiziune proprii, în cadrul a peste 470 de standuri. Din România, la această ediţie participă 21 de companii şi 58 de reprezentanţi. Pro TV SA, parte a grupului CME, participă la târgul de televiziune cu o echipă formată din Elena Petre, Sorina Big şi Ines Năstăsoiu.
MediaPro Distribution, o altă companie din grupul CME, s-a înscris cu o echipă de şase persoane, printre care producătorul Andrei Boncea şi directorul general Anca Truţă. MediaPro Distribution are şi un stand la MIPTV, în Palais des Festivals, la care compania îşi prezintă ofertele de programe, pentru a le distribui la nivel internaţional. Două dintre producţiile de succes ale companiei, care îşi aşteaptă cumpărătorii pe pământ francez, sunt "Regina" şi "Aniela". Din România, la târg mai participă TVR (care are amenajat un stand), Antena 1, Realitatea Media, SBS Broadcastin