Editura Basarabilor a organizat astăzi la Târgovişte o conferinţă internaţională inedită în peisajul din oraşul nostru - “Destination Branding – Dracula’s Legacy”. O atenţie deosebită s-a acordat brandului "Dracula", care şi-a dovedit din plin profitabilitatea în lume şi mai ales pe meleagurile unde a trăit Vlad Ţepeş.
Lecţia despre cum ar trebui să ne promovăm obiectivele turistice a fost ţinută de israelianul Eran Ketter - cel mai în vogă specialist în marketing turistic la acest moment, co-autor al best seller-ului "Media Strategies for Marketing Places in Crisis: Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations", o carte despre branding-ul destinaţiilor, branding-ul popoarelor şi marketing-ul strategic al oraşelor, ţărilor sau destinaţiilor turistice.
Primarul Gabriel Boriga a insistat pe faptul că fiecare dintre noi, de la autorităţi la oameni simpli, trebuie să ajutăm Târgoviştea să păşească pe acest drum, pe care ar fi trebuit să se afle de mult timp.
"Municipalitatea a făcut deja ceea ce trebuia să facă, adică infrastructura rutieră. Ştim cu toţii că un turist nu ar veni să vadă vestigii, indiferent cât de vechi ar fi, dacă ar fi nevoit să-şi rupă maşina. Niciodată nu este prea târziu să învăţăm şi să facem din Târgovişte un oraş care să atragă turişti. Astăzi, trebuie să găsim cele mai bune soluţii de promovare şi dezvolatere a turismului. Sper ca la finalul dezbaterilor să avem idei noi şi bune, pe care să le punem în aplicare şi să producem efecte", a declarat Gabriel Boriga.
Eran Ketter ne-a atras atenţia că trebuie să dezvoltăm foarte mult serviciile. Numai aşa vom putea înlocui vizitatorii cu turiştii.
Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe targoviste@adevarul.ro!