Reporterii ProSport au testat noul Logan MCV într-un trip până la Atena cu ocazia barajului CM 2014
Spaţioasă, dar uşor de condus. Aşa poate fi caracterizată versiunea restilizată a MCV-ului, o maşină în care şoferul primeşte destul de multă atenţie.
Dacă o plimbare de câteva sute de kilometri se încadrează în categoria „test“, atunci unui drum dus-întors până la Atena - la care se adaugă şi câteva zile petrecute în traficul infernal din capitala Greciei – i se poate spune, simplu, verdict! E cazul reporterilor ProSport cu noul Logan MCV, o maşină care, poate surprinzător pentru unii, atrage priviri. Nu e un lucru cu care Dacia să se fi obişnuit, dar, după circa 60 de kilometri, uriaşul Logan primeşte primele complimente. „Din faţă zici că-i Audi. Arată bine!“, exclamă unul dintre grănicerii de la punctul de frontieră Giurgiu, după ce duce la bun sfârşit cele două ture în care a inspectat atent maşina.
Spaţiu, spaţiu, mult spaţiu!
Dincolo de restilizarea destul de reuşită, noul MCV impresionează, aşa cum era de aşteptat, prin dimensiuni. Portbagajul dă senzaţia că nu poate fi vreodată umplut – reporterii n-au reuşit! – iar atunci când te uiţi în oglinda retrovizoare ai senzaţia că spatele maşinii este cu vreo trei străzi în urmă. Dar MCV-ul, în ciuda gabaritului, nu e deloc dificil de condus sau chiar de parcat, după cum aveau să afle jurnaliştii ProSport. La capitolul consum, indiferent de stilul şoferului, maşina nu trece pragul de 5% în afara oraşului. În mediul urban, indicele creşte cu 1%, dar şi şoferii au partea lor de vină pentru un stil de condus mai degrabă adaptat stilului haotic al grecilor decât cerinţelor din manualualul de utilizare. Pentru cei care ţin neapărat să se apropie de consumul ideal există întotdeauna funcţia ECO. Deloc spectaculoasă, dar eficientă!
Eterna problemă a Loganului