Astăzi se deschide ediţia 2008 a Târgului BioFach America. Evenimentul este cu atât mai aşteptat, cu cât SUA este cea mai mare piaţă de produse eco din lume.
Astăzi se deschide ediţia 2008 a Târgului BioFach America. Evenimentul este cu atât mai aşteptat, cu cât SUA este cea mai mare piaţă de produse eco din lume.
"Sora" americană a celei mai importante expoziţii din lume, BioFach Nürnberg, s-a mutat pentru ediţia 2008 de la Baltimore la Boston. Produse alimentare proaspete, semipreparate şi conservate, dulciuri, vinuri, cafea, ceaiuri şi alte băuturi, cosmetice şi produse de îngrijire corporală, detergenţi, jucării şi textile naturale şi bio încearcă găsirea a cât mai multor clienţi pe cea mai mare piaţă de profil din lume.
"Anul acesta trebuie evidenţiată prezenţa unui Pavilion indian la BioFach America. Aşteptăm cu nerăbdare prima ediţie BioFach Mumbai, în India, care va avea loc în perioada 29 aprilie-1 mai 2009 şi sunt încântat de faptul că subcontinentul indian îşi prezintă bogata comoară de produse biologice pentru prima dată într-un pavilion în Boston", a declarat Frank Venjakob, director de Evenimente, citat de site-ul BioFach. El a adăugat şi că anul acesta spectrul de produse nemţeşti este mult mai larg decât în anii trecuţi. În total, 18 companii sunt prezente cu fel de fel de produse, de la alimente la cosmetice, în Pavilionul german.
Americanii sunt tot mai "însetaţi" de ecoDe ce este atât de important acest târg? Pentru că americanii au un apetit tot mai mare pentru un mod de viaţă verde, sănătos, prietenos cu mediul înconjurător. Iar pe fondul acestui trend, vânzările de produse organice vor atinge 25 de miliarde de dolari în 2008, o valoare cu circa 20% mai mare decât cea înregistrată în 2007, estimează specialiştii din Asociaţia Comercianţilor de Produse Organice din SUA. Produsele biologice rămân