Înghiţind zilnic idei la mâna a doua şi logoreea politicienilor reciclaţi, ajungi să te obişnuieşti şi cu hanţele la kilogram. La urma urmei, sunt haine autentice, de colecţie, nescrobite, prietenoase, sociabile, întrucât au cunoscut lumea. Adică, pui o treanţă de brand pe tine şi îţi îmbogăţeşti cunoştinţele. Constaţi că francezii or fi meschini, dar poartă bine, englezii sunt conservatori, dar s-au plictisit de lodene, italienii îşi dau şi cămaşa de pe ei când dau de românce... Aceste obiceiuri care ne unesc sub steagul Europei ne umplu şi magazinele second-hand.
Magazinele sh demonstrează că în vremuri de Boc, cum zic turcii, nu e totul pierdut. Cu puţin noroc şi multă alegătură, poţi îmbrăca o cămaşă ca a lui Becali, având pe umăr un Vuitton ca al Elenei, iar în mână o sacoşă electorală cu pui. åsta brand de ţară!
Magazinele sh mai ţin în viaţă ruginita urare a preşedintelui Băsescu. „Să trăiţi bine!” se mai ţine pe picioare, ca pensionarul mort şi pus la geam ca să-i ia neamurile pensia, şi fiindcă s-au înmulţit magazinele second-hand.
Pricopsit cu hainele occidentalilor, zici că-i ca la ei. La prima vedere n-ar fi nici o diferenţă între hainele vânturate pe străzile Parisului, Madridului, Romei, şi cele plimbate prin Urlaţi, Blejoi şi chiar Pleşcoi.
În vremuri ponosite, hainele de la sh îţi înviorează moralul la fel ca punga cu zahăr şi tacâmurile, înainte de alegeri.
Sh-ul e mod de viaţă. După cum pomana la pungă întreţine sentimentul că ţara nu te lasă de izbelişte în criză, bulendrele de brand la mâna a doua ţin trează mândria de a fi european.
Înghiţind zilnic idei la mâna a doua şi logoreea politicienilor reciclaţi, ajungi să te obişnuieşti şi cu hanţele la kilogram. La urma urmei, sunt haine autentice, de colecţie, nescrobite, prietenoase, sociabile, întrucât au cunoscut lumea. Adică, pui o treanţă de bra