Foto: Marin Raica / Jurnalul Naţional Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), condus de Elena Udrea, cumpără servicii de management de proiect pentru coordonarea activităţilor de promovare a brandului de turism al României şi pentru produsele de turism identificate. Valoarea estimativă a contractului este de 760.000 de euro fără TVA (circa un milion de euro cu TVA). Durata contractului este de trei ani de la data semnării, însă echipa va coordona derularea tuturor proiectelor de publicitate, din momentul organizării licitaţiilor de selecţie a agenţiilor (media, creaţie, PR, evenimente, etc) până în momentul încheierii proiectelor respective.
"Pentru o perioada de 3 ani, bugetul total alocat acestor activităţi (inclusiv cumpărarea de media) va fi de 72 milioane de euro", potrivit caietului de sarcini. Contractul va fi finanţat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional – Axa Prioritară 5, potrivit anunţului postat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).
Selecţia operatorilor economici se va face în două etape. Prima etapă va fi una de depunere a candidaturilor şi de selectare a candidaţilor calificaţi, prin aplicarea criteriilor prevăzute în documentaţia de atribuire, în care vor fi aleşi minimum cinci candidaţi, iar cea de-a doua va fi una de evaluare din punct de vedere financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidaţii selectaţi în primă fază. "Criteriul de atribuire ales pentru cea de-a doua etapă este preţul cel mai scăzut, după ce în prima etapă s-au avut în vedere criteriile de selecţie tehnico-profesionale. Ofertanţii trebuie să facă dovada unei experienţe similare, prin depunerea unui proiect de marketing a cărui valoare să fie egală sau mai mare de 10 milioane de euro. Compania va pune la dispoziţia MDRT un manager delegat şi o echipă cu experienţă în proiecte de marketing", potr