PostMaster, liderul pietei de distributie neadresata de cataloage publicitare si de servicii postale private si membru al grupului Austrian Post, si-a adaugat in portofoliu retailerul DIY bauMax si Arabesque.
Compania va realiza pentru noii clienti un volum estimat intre 15-20 de milioane de trimiteri anual, ceea ce se va transpune intr-un plus de 5% al cotei de piata PostMaster pe segmentul de distributie neadresata.
PostMaster asigura pentru bauMax si Arabesque distributia materialelor neadresate la nivel national in zonele de interes din toate orasele unde companiile opereaza magazine. Citeste si:Topul judetelor cu cel mai mare potential in BRICOLAJPostMaster tinteste afaceri in crestere, la peste 11 mil. euroCat i-a costat iarna grea pe curieri si furnizorii de servicii postale
“bauMax si Arabesque, nume importante din retailul DIY si din distributia de materiale de constructii intregesc portofoliul nostru din segmentul specific, care includea deja branduri precum Bricostore, Hornbach, Leroy Merlin si Praktiker. Prin intermediul acestor noi colaborari continuam sa ne consolidam pozitia de lider pe piata de distributie neadresata si servicii postale private, ajungand la o cota de aproximativ 75%. De asemenea, distributiile deja realizate pentru cei doi noi clienti ne reconfirma eficienta structurii noastre la nivel national, cea mai mare parte a livrarilor derulate fiind in orasele de provincie si localitatile limitrofe”, a declarat Mihai Preotescu, managing partner PostMaster.
PostMaster are dezvoltata in prezent o infrastructura care include 47 de birouri locale, 1.600 de postasi, harti vectoriale detaliate si actualizate periodic cu situatia destinatarilor, o capacitate de distributie de aproximativ 500 de milioane de trimiteri anual si un control eficient al livrarilor. Compania poate asigura distributia pe aproximativ 80% din teri