Compania recunoaşte că îi aparţine canalizarea din sectorul 2 în care, în urmă cu câteva zile, a căzut un nevăzător, dar aruncă pisica moartă în curtea hoţilor de fier vechi. Indiferenţa autorităţilor face din ce în ce mai multe victime şi pagube în sectorul 2. Bucureştenii cad în canale neacoperite, iar şoferii se confruntă cu problema asfaltului care li se surpă sub roţi.
Manolache Coşmiţă, un bătrân nevăzător din Capitală, şi-a dislocat umărul după ce joia trecută a căzut într-un canal fără capac. Bărbatul mergea către Asociaţia Nevăzătorilor şi, în momentul când a ajuns lângă fosta staţie de autobuz Electroaparataj, din sectorul 2, a călcat într-un hău adânc de trei metri.
„Am stat pe fundul gropii mai bine de 15 minute până a venit un băiat să mă scoată“, a povestit Manolache în ziua incidentului. Bărbatul a fost dus la Spitalul „Sf. Pantelimon“ şi stă cu umărul bandajat 21 de zile.
Romtelecom: „regretăm incidentul nefericit“
Autorităţile locale sau companiile în administraţia cărora intră aceste canale se străduiesc să pară că sunt interesate de siguranţa cetăţenilor, însă cu greu răspund la solicitări.
Canalul din zona staţiei Electroaparataj era aşa de câteva zile bune. Reprezentanţii de la Primăria Sectorului 2, pe raza căruia se afla gura de canal fără capac, susţin că au făcut sesizare către Romtelecom.
Răspunsul companiei a venit greu şi ocolitor. „În primul rând regretăm sincer incidentul nefericit. Căminul de telecomunicaţii respectiv aparţine Romtelecom, iar incidentul a avut loc exact când o echipă a companiei se deplasa la faţa locului pentru înlocuirea capacului furat“, a declarat Cristina Popescu, general manager al Romtelecom, evitând însă să dea informaţii despre când a fost făcută sesizarea sau ce direcţie din cadrul companiei se ocupă de mentenanţa acestor guri de canal.
„În ultima vreme ne confrun