Agentia online de turism Vola.ro estimeaza ca anul acesta va ajunge la o cifra de afaceri de circa 135-140 de milioane de lei (30,6-32 mil. euro), in crestere cu aproximativ 50% fata de anul trecut, a declarat pentru Wall-Street.ro, Daniel Truica, managing partner al companiei.
Anul trecut, compania a avut o cifra de afaceri de 92 milioane de lei (20,6 mil. euro), comparativ cu 66 milioane de lei (15,6 mil. euro) in 2011. Accent pe rezervari de city break-uri si cazare la hoteluri “In acest an o sa punem foarte mare accent pe vanzarile de hoteluri si city break-uri, produse care inregistreaza cea mai mare crestere procentuala de la luna la luna. Acestea au inregistrat vanzari record in luna ianuarie 2013, cand veniturile din alte produse decat biletele de avion au urcat la aproximativ 20% din venituri totale”, spune Truica.
Managementul companiei nu a oferit date despre numarul de bilete rezervate in 2012.
Pe de alta parte, Vola.ro a lansat serviciul de rezervari de locuri de cazare in hoteluri in vara anului trecut, iar cel de city break-uri in septembrie 2012.
Vanzarile online de bilete de avion (cele reprezentate de agentiile online de turisc, deci fara vanzarile directe ale companiilor aeriene) reprezinta aproximativ 10% din piata totala de bilete de avion, potrivit estimarilor lui Truica. Zona corporate inseamna sub 10% din cifra de afaceri Site-ul mizeaza pe segmentul leisure (turism individual, pentru persoane fizice), insa colaboreaza si cu cateva companii mari si foarte multe firme mici si mijlocii. Zona corporate inseamna sub 10% din cifra de afaceri a Vola.ro.
“In 2013 planuim sa lansam multe imbuntatiri ale platformei de rezervari de zboruri, hoteluri si city break-uri. Venim o noua versiune a platformei cam o data la doua saptamani si avem in plan trei lansari majore care vizeaza functionalitati noi, atat pentru zbor