Minutul cel mai urmărit al primei seri de concurs a fost 22:02, când, la nivel naţional, peste 1 milion de telespectatori se uitau pe TVR 1
Prima seară a Cerbului le-a adus organizatorilor cel mai bun rating, conform datelor furnizate de GfK Ro-mânia şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR. Cei care i-au ţintuit pe telespectatori în faţa te-levizoarelor au fost concurenţii, şi nu artiştii de evergreen. Potrivit datelor furnizate de organizatori, cei mai mulţi ochi urmăreau prestaţia concurenţilor în intervalul orar 21:40-22:24. În intervalul amintit, artiştii care ţintesc trofeul Cerbului au fost urmăriţi, în medie, la nivel naţional, de 865.000 de telespectatori, reprezentând un rating mediu de 4,3% şi o cotă de piaţă medie de 11,1%. La nivel urban, prima parte a Concursului Cerbul de Aur din 2 septembrie a avut un rating mediu de 4,7% (536 de mii de telespectatori) şi un share mediu de 12,2%. Partea a doua, difuzată în intervalul 22:44-23:29, a înregistrat, la nivel naţional, un rating de 2,9% (584 mii de telespectatori) şi o cotă de piaţă de 10,3%, iar la nivel urban, un rating mediu de 3,4% (393 mii de telespectatori) şi un share mediu de 11,5%. Minutul cel mai urmărit al primei seri de concurs a fost 22:02, când, la nivel naţional, peste 1 milion de telespectatori se uitau pe TVR 1 (rating 5,2%, share 13,4%).
Cerbul de Aur continuă până luni, 7 septembrie şi este transmis de TVR 1, TVR HD şi TVR Internaţional, iar secţiunea concurs şi de Balkanika TV.
Minutul cel mai urmărit al primei seri de concurs a fost 22:02, când, la nivel naţional, peste 1 milion de telespectatori se uitau pe TVR 1
Prima seară a Cerbului le-a adus organizatorilor cel mai bun rating, conform datelor furnizate de GfK Ro-mânia şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR. Cei care i-au ţintuit pe telespectatori în faţa