•Unii dintre directorii de spitale conduc cele mai "tari" masini de pe piata •Pretul acestora variaza intre 150 si 800 de milioane de lei •Salariul unui medic aflat la conducerea unui spital este de aproximativ 10 milioane de lei •Medicii aflati in fruntea spitalelor spun ca au strans leu cu leu pentru a achizitiona, de exemplu, un "Land Rover", "Renault Megane", "Audi A4" sau o "Leganza"
Directorii de spitale din Iasi se intrec in expunerea masinilor de lux cumparate cu "mari" sacrificii. In timp ce unii au ramas fideli autoturismelor "Fabricat in Romania", exista multi carora apetitul de Occident i-a determinat sa intre mai repede in Comunitatea Europeana. Cel putin din punctul de vedere al poluarii atmosferice, masinile pe care le detin sunt de tip Euro II.
Medicii aflati in fruntea spitalelor spun ca au strans leu cu leu pentru a achizitiona, de exemplu, un "Land Rover", "Renault Megane", "Audi A4" sau o "Leganza". Salariul unui director este de aproximativ 10 milioane de lei, iar costul masinilor pe care le detin variaza intre 150 si 800 de milioane de lei. Directorul Spitalului "Socola", prof. dr. Petru Boisteanu, sustine ca masina cu care circula, un "Audi A4", este imprumutata de la societatea sotiei. "Nu este masina mea, iar eu o folosesc din cand in cand. Masina este a societatii sotiei. Eu am avut o Dacie din '72 pe care am vandut-o. As vrea sa-mi cumpar aceasta masina, dar nu am inca banii. Ea costa in jur de 600-700 de milioane de lei", ne-a declarat prof. dr. Boisteanu.
Directorul Spitalului de Copii, prof. dr. Marin Burlea, un mare iubitor de masini, conduce un "Land Rover." Conform declaratiilor acestuia, desi foloseste masina de cateva luni, nu este inca hotarat daca o cumpara si nu a negociat pretul cu proprietarul bolidului.
Pentru directorul Maternitatii "Cuza Voda", dr. Mircea Onofriescu, proprietarul unui