Compania aeriană British Airways a fost nevoită să-şi ceară scuze, după ce angajaţii săi au comis o gafă pe contul de Twitter, scrie Daily Mail.
Un client al companiei, de origine asiatică, a postat pe pagina de Twitter a British Airways un mesaj jignitor, furios că i s-a anulat zborul: „Duceţi-vă naibii, British Airways, mi-aţi anulat zborul!”. Un alt utilizator i-a răspuns pe un ton rasist: "Du-te înapoi în ţara ta, ...". Acest mesaj a fost repostat de pe contul oficial de Twitter al British Airways, putând fi văzut de toţi cei 210.000 de urmăritori.
Realizând gafa, reprezentanţii British Airways au şters mesajul şi au postat unul în care îşi cer scuze. „Ne pare rău dacă s-a simţit cineva ofensat şi vom investiga cum s-a putut întâmpla aşa ceva”, au scris cei de la British Airways pe Twitter.
Daily Mail scrie că departamentul de marketing al British Airways este cel care administrează contul de Twitter al companiei.
Compania aeriană British Airways a fost nevoită să-şi ceară scuze, după ce angajaţii săi au comis o gafă pe contul de Twitter, scrie Daily Mail.
Un client al companiei, de origine asiatică, a postat pe pagina de Twitter a British Airways un mesaj jignitor, furios că i s-a anulat zborul: „Duceţi-vă naibii, British Airways, mi-aţi anulat zborul!”. Un alt utilizator i-a răspuns pe un ton rasist: "Du-te înapoi în ţara ta, ...". Acest mesaj a fost repostat de pe contul oficial de Twitter al British Airways, putând fi văzut de toţi cei 210.000 de urmăritori.
Realizând gafa, reprezentanţii British Airways au şters mesajul şi au postat unul în care îşi cer scuze. „Ne pare rău dacă s-a simţit cineva ofensat şi vom investiga cum s-a putut întâmpla aşa ceva”, au scris cei de la British Airways pe Twitter.
Daily Mail scrie că departamentul de marketing al British Airways este cel care adm