Coperta editiei care aniverseaza 75 de ani de la lansarea revistei Esquire va fi realizata din hartie electronica. Creat in parteneriat cu Ford Flex, Esquire US de octombrie ofera un indiciu despre cum va arata media viitorului, scrie MarketWatch.
Editia aniversara a celei mai vechi publicatii glossy pentru barbati din Statele Unite va fi prima revista care va include tehnologia digitala – hartie electronica – intr-un produs media de masa.
In parteneriat cu noul model de automobil Ford Flex Crossover si in colaborare cu E Ink Corporation, cel mai mare producator al tehnologiei “electronic paper display” (EPD), coperta Esquire vrea sa arate cum media tiparite isi pot extinde capabilitatile, fara a-si altera caracteristicile originale. Coperta interioara, realizata tot cu ajutorul tehnologiei E Ink, este rezervata ca spatiu publicitar pentru noul model Ford Flex, care va fi dezvaluit pentru prima oara publicului intr-o reclama pe doua pagini.
“Aceasta coperta reprezinta atat un progres al revistelor, cat si expresia temei numarului nostru aniversar”, a spus David Granger (foto), redactor-sef Esquire US. “Am lucrat 16 luni la acest numar, prin care vrem sa aratam ca secolul 21 incepe in aceasta toamna. Intregul numar este o explorare a ideilor, oamenilor si lucrurilor care vor pune bazele secolului 21”.
In vara lui 2007, Esquire si editorul sau, Hearst, au contractat E Ink pentru dezvoltarea unei versiuni a revistei folosind tehnologia hartiei electronice (care e utilizata in prezent de Amazon Kindle sau alte eBooks/eNewspapers). De la inceputul anului 2008, E Ink si divizia de manufactura a Hearst au colaborat pentru depasirea tuturor problemelor tehnice pe care le presupunea proiectul. Cand revista va aparea la chisocurile de ziare, in septembrie, cuvinte si imagini vor aluneca pe suprafata flexibila a hartiei electronice.
“Flex este u