3 milioane de telespectatori în „minutul de aur“ al săptămânii trecute
În săptămâna 23-29 martie, “Regina” a fost în continuare lider de audienţă în topul tuturor serialelor difuzate pe micul ecran, pe întregul public din mediul urban, conform datelor furnizate de Gfk România. Telenovela s-a menţinut pe prima poziţie în topul serialelor, în rândul femeilor şi bărbaţilor din mediul urban, cu o medie de 10,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,6%. Pe poziţia următoare s-a clasat telenovela “Fetele marinarului”, difuzată de Antena 1, cu o medie de 6,2% puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,4 procente. Printre femeile cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, din mediul urban, “Regina” a fost cel mai vizionat serial, înregistrând o audienţă medie de 12 puncte şi 27,2% cota de piaţă.
Pe acelaşi segment de public, “Fetele marinarului” s-a situat abia pe locul 16, cu o medie de 4,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 10,6%.
Minutul de aur al telenovelei ”Regina”, în săptămâna 23-29 martie, a fost înregistrat pe 26 martie, la ora 22, când, în rândul publicului comercial feminin, Acasă a înregistrat un rating de 17,9 puncte şi o cotă de piaţă de 38,7%. La nivelul întregii ţări, aproape 3 milioane de telespectatori îi umăreau, în momentul respectiv, pe eroii acestei producţii. (D.P.)
3 milioane de telespectatori în „minutul de aur“ al săptămânii trecute
În săptămâna 23-29 martie, “Regina” a fost în continuare lider de audienţă în topul tuturor serialelor difuzate pe micul ecran, pe întregul public din mediul urban, conform datelor furnizate de Gfk România. Telenovela s-a menţinut pe prima poziţie în topul serialelor, în rândul femeilor şi bărbaţilor din mediul urban, cu o medie de 10,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,6%. Pe poziţia următoare s-a clasat telenovela “Fetele marinarului”, difuzată de Antena 1, cu o