Vanzarile de proiectoare video vor spori pe piata autohtona cu peste 60% in 2007, iar o pondere esentiala o vor avea cele cu utilizari de business (prezentari interne, seminarii, conferinte etc)" - a declarat pentru ZF Costel Grozav, consultant pentru Romania al producatorului de echipamente IT BenQ.
Explicatia: pe de o parte vor veni foarte multe companii noi care vor avea nevoie de echipamente de birou, inclusiv proiectoare, pe de alta parte multe dintre companiile existente au inteles abia in ultima vreme necesitatea unui astfel de device in activitatea de management si marketing, spune Grozav. Adevarul de la care pornim astazi e ca fiecare sediu de firma are nevoie de un proiector, spre deosebire de acum doi-trei ani cand pentru multi manageri un astfel de echipament era inca o curiozitate, a continuat el.
La proiectoare, BenQ a avut anul trecut o cota de piata de 34% ( 44,5% in trimestrul patru), conform studiului DTC Worldwide, care plaseaza compania pe primul loc in Europa Centrala si de Est la aceasta categorie.
"Reusita noastra pe acest segment se datoreaza faptului ca am adoptat o politica de promovare destul de agresiva, exploatand fiecare eveniment care s-a pretat, inclusiv campionatul mondial de fotbal. Totodata ne-am adaptat rapid la orice oportunitate, la orice tendinta observata pe piata", spune managerul BenQ.
BenQ a realizat anul trecut o cifra de afaceri totala de 16 milioane de euro, in crestere cu 95% fata de 2005 cand acest indicator a atins 8,2 milioane de euro.
"Pentru 2007 ne propunem o crestere de peste 60% pentru Romania, dat fiind volumul la care am ajuns si conditiile specifice din piata locala" , a anuntat ieri Michael Borze, managing director pentru Europa Centrala si de Est.
El a mai spus ca studiaza introducerea pe piata locala a noi categorii de produse.
BenQ s-a remarcat anul trecut prin pr