Noua generatie Audi A3 a aparut pe piata anul acesta in varianta cu trei usi, mult mai supla si mai dinamica, cu un interior surpriza diferit de orice alt model Audi.
Designul consolei centrale este simplu, fara prea multe comenzi, exact opusul modelelor din ultimii 20 de ani, este un salt in timp, in anii 50-60 cand masinile aveau un bord cu cateva butoane. A3 este unic prin aceasta abordare.
Cred ca multi producatori auto vor lua aceasta decizie si vor schimba designul interior, vor lasa consola centrala cu cateva butoane.
La noul Audi A3 comenzile pentru navigatie, telefon si radio au fost mutate langa schimbatorul de viteze, chiar si butonul de sunet sau de pornire al motorului. Pe consola centrala mai gasim acum doar sistemul de climatizare.
Display-ul nu mai este fix, acesta iese din partea superioara a bordului cand pornim motorul si se ascunde cand il oprim, un sistem pe care Audi il are pe modele A6 si A8.
Noul A3 vine cu o noua platforma de infotainment si drive assist. Unitatea de top este sistemul de navigatie MMI plus cu un monitor super plat, de sapte inci. A3 prezinta un nou concept de control, care integreaza MMI touch in rotita de control.
Fiind o masina pentru tineri sau pentru cei ce vor sa se simta tineri, A3 se prezinta cu sistemul de sunet Bang & Olufsen. Ca orice model premium interiorul noului A3 beneficiaza de materiale placute, scaune confortabile si o insonorizare buna. Nu m-am impacat prea bine cu usile A3 Coupe, sunt grele si trebuie sa le tragi cu forta cand esti in masina, altfel nu se inchid din prima.
Noul A3 este similar in lungime cu modelul lansat in 2003, insa are un ampatament mai lung (2,6 metri) care ofera mai mult spatiu interior si un portbagaj mai mare, de 365 de litri. Dimensiunile noului model sunt 4,24 metri lungime, 1,78 metri latime si 1,42 metri inaltime. Fata de vechi