Toţi clienţii Băncii Comerciale Române (BCR), atât persoane fizice, cât şi persoane juridice, vor trebui să se prezinte la oricare dintre unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, potrivit noului regulament al BNR cu privire la cunoaşterea clientelei. Conform acestor norme, toate băncile sunt obligate să obţină de la clienţi detalii referitoare la datele de identificare, de contact, adresa, naţionalitatea, ocupaţia, iar în funcţie de caz, numele angajatorului sau natura activităţii proprii, şi, dacă este nevoie, şi funcţia publică importantă deţinută, se arată într-un comunicat BCR.
Persoanele juridice trebuie să se prezinte la bancă pentru completarea mai multor date, printre care se numără denumirea, forma juridică, sediul social, tipul şi natura activităţii desfăşurate. Această măsură este impusă de lege şi toţi cei care au o relaţie cu o instituţie financiară au obligaţia de a se conforma, indiferent de natura produsului sau serviciului utilizat. (A.G.)
Toţi clienţii Băncii Comerciale Române (BCR), atât persoane fizice, cât şi persoane juridice, vor trebui să se prezinte la oricare dintre unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, potrivit noului regulament al BNR cu privire la cunoaşterea clientelei. Conform acestor norme, toate băncile sunt obligate să obţină de la clienţi detalii referitoare la datele de identificare, de contact, adresa, naţionalitatea, ocupaţia, iar în funcţie de caz, numele angajatorului sau natura activităţii proprii, şi, dacă este nevoie, şi funcţia publică importantă deţinută, se arată într-un comunicat BCR.
Persoanele juridice trebuie să se prezinte la bancă pentru completarea mai multor date, printre care se numără denumirea, forma juridică, sediul social, tipul şi natura activităţii desfăşurate. Această măsură este impusă de lege şi toţi cei care au o relaţie cu o instituţie f