Contractul firmei care a concesionat pacărilor publice expiră într-un an şi jumătate. Municipalitatea vrea să conexeze serviciile de exploatare a parcărilor publice şi de ridicare a maşinilor parcate ilegal.
CITEŞTE ŞI:
Primarul Braşovului: „Criza n-a blocat, doar amână finalizarea investiţiilor"
George Scripcaru, primarul Braşovului: „CET este un blestem pentru Braşov"
George Scripcaru, primarul Braşovului: „Turismul depinde de infrastructură"
George Scripcaru: „Scandalul patinoarului a fost comandat"
George Scripcaru: „Aeroport sau aerodrom? Amândouă!"
George Scripcaru: „Vrem un transport bazat pe biocombustibil"
Primarul Braşovului, George Scripcaru, a admis că problema parcărilor în Braşov este încă nerezolvată: „Suntem într-un contract de concesiune, pe care am vrut să-l închidem înainte de termen, dar, în instanţă, s-a văzut că nu avem dreptate. Mai au concesiunea pe un an şi jumătate. Vrem să regândim acest serviciu, să existe o gândire unitară.
Pe lângă exploatarea parcărilor existente, le luăm în calcul şi pe cele sub şi supraterane, dar şi corelarea cu activitatea de ridicare a maşinlior parcate ilegal. Din punctual meu de vedere, firesc ar fi să se ocupe aceeaşi firmă de toate, pentru a exista o coerenţă în funcţionare. Nu să se acţioneze doar în centru, ci să fie ridicate şi din cartiere, unde omul şi-a plătit taxa la Primărie, dar locul lui este ocupat de altul".
Soluţii pentru parcări
Primăria Braşov a lansat mai multe proiecte de construire a unor noi parcări, moderne, multietajate. Toate au rămas, decoamdată, la stadiul de proiect. „Construcţia de sub terenul sportiv de la Colegiul «Andrei Şaguna» ridică probleme, deoarece întreg complexul este revendicat de Biserica Ortodoxă Română, cu mari şanse de retrocedare", a precizat edilul.
Cele mai probabile amplasmante vor fi cele