Reprezentantii Pagini Aurii au anuntat ca vor investi in relansarea site-ului companiei aproximativ 1 mil. de euro, pe o perioada de trei ani, suma din care au fost cheltuiti deja 500.000 de euro in special pentru dotarile tehnice.
“Ne-am dat seama ca audienta noastra doreste o cautare mult mai precisa, pentru a gasi mai usor companiile inscrise pe site. Am relansat site-ul Pagini Aurii pentru a le oferi oamenilor un motor de cautare avansat cu o interfata prietenoasa. Ne dorim sa ajungem optiunea numarul 1 in cautarea de business”, a declarat Shai Goldman, managing director Pagini Aurii.
La randul sau, Iulian Boanta (foto), Advertising&PR Manager paginiaurii.ro, a declarat, pentru Wall-Street, ca in prezent, potrivit datelor oferite de SATI, site-ul are aproape 100.000 de clienti unici.
“Cu ocazia relansarii ne mutam, conform trendului, exclusiv catre auditarea SATI. Conform trafic.ro aveam in jur de 220.000-230.000 de vizitatori unici, conform BRAT suntem aproape de 100.000 de clienti unici pe site. Tintim cel putin o triplare a clientilor unici in urmatoarele sase luni”, spune Boanta.
Acesta a explicat ca paginiaurii.ro va ramane un ghid structurat pe domenii de activitate, beneficiind de un motor de cautare imbunatatit, care va cuprinde notiuni de semantic web si o bogata colectie de harti proprii si companii.
“Vom ramane o baza de date. In prezent, avem indexate in jur de 220.000-230.000 de companii. Ceea ce avem astazi pe site sunt companii reale, nu indexam artificial firme”, afirma Iulian Boanta.
La proiectul de relansare a site-ului au participat Green Pixel, agentia interactiva MB Dragan si Pleon Graffiti, in timp ce pe partea de tehnologie au lucrat cu o echipa formata din 3 angajati ai companiei. Proiectul de relansare a fost inceput in luna aprilie 2008.
www.paginiaurii.ro este un instrument de business performa