Acuzat ca a transformat TVR in goarna fostului de partid de guvernamant, Valentin Nicolau a negat intotdeauna cu inversunare. Faptele il contrazic. Am intrat in posesia unor documente care probeaza ca Valentin Nicolau folosea banii publici ai institutiei pentru a le face imagine liderilor PSD.
Exact in campania electorala, Valentin Nicolau a incheiat un contract de 35.000 de euro pentru publicitate in revista spaniola Actualidad Economica. Mircea Geoana, fostul ministru de Externe, Mihai Tanasescu, fost ministru de Finante, si Mircea Ursache, presedintele AVAS, au povestit in limba engheza spaniolilor despre realizarile regimului PSD.
Valentin Nicolau se gandeste pe unde sa scoata camasa
Sub semnatura lui Valetin Nicolau, Televiziunea Romana incheie in data de 13 iulie 2004 un contract de publicitate cu firma Global Business Communications pentru un numar dedicat Romaniei, ce urma sa apara in 14 octombrie in revista spaniola Actualidad Economica.
Roberto Claussel, director de proiect in cadrul trustului GBC, trateaza direct cu Nicolau „realizarea unui amplu reportaj despre Romania". Numai ca reportajul cu pricina consta de fapt intr-o serie de interviuri publicitate cu liderii PSD ai vremii: Mircea Geoana, Mihai Tanasescu si Mircea Ursache.
Pe buna dreptate, telespectatorul se poate intreba de ce trebuie el sa bage mina in buzunar ca sa plateasca campania electorala a PSD. Dar mai ales cum de Valentin Nicolau foloseste banii publici pentru asta.
Cert este ca acestia doi bat palma, pentru suma de 35.000 de euro, desi contractul nu avea nici un fel de aprobare. La o zi dupa, pe 14 iulie, este convocat si Comitetul Director. In octombrie, Oficiul Juridic al TVR, prin Stefania Dutu, ii semnaleaza lui Nicolau faptul ca, potrivit contractului, partenerul spanio