Tot ceea ce a inventat Steve Jobs a fost revoluţionar, a creat dependenţă.
Mediul de afaceri de pe întreg mapamondul a traversat, în ultimii ani, una dintre cele mai dificile perioade din istoria modernă a lumii. Criza economică globală, falimentul unor coloşi bancari, explozia deficitelor bugetare au reprezentat o combinaţie letală pentru mulţi antreprenori. Au reuşit să rămână în picioare doar cei care au avut curaj şi viziune. Cei care au ştiut să anticipeze mişcările concurenţei. Cei care au fost inovatori şi au găsit oportunităţi de dezvoltare într-o piaţă tot mai ostilă.
Veţi spune probabil că toate aceste lucruri sunt doar vorbe goale. Ei bine, nu. Iar cel mai relevant exemplu în acest sens este Steve Jobs, cofondatorul Apple. Declarat personalitatea anului 2010 de către prestigioasa publicaţie britanică „Financial Times", Jobs a dat lovitura, în aceste vremuri tulburi, tocmai datorită faptului că a mizat pe viziune, pe inovaţie, pe curaj. Tot ceea ce a inventat Steve Jobs a fost revoluţionar, a creat dependenţă. A ştiut întotdeauna să fie cu un pas înaintea concurenţei. Lansările produselor sale au ţinut întotdeauna prima pagină a celor mai importante publicaţii din lume şi au fost subiectele zilei pe mai toate posturile importante de televiziune. Mai mult decât atât, vânzările companiei pe care o conduce au depăşit record după record.
Stilul său vestimentar non-conformist (helancă neagră, jeans, pantofi sport), prezentările electrizante şi capacitatea sa inepuizabilă de a se reinventa l-au făcut pe Steve Jobs inconfundabil. A fost caracterizat de-a lungul timpului un om de vânzări înnăscut, un one-man show, un magician al marketingului, un perfecţionist de-a dreptul fanatic. Fiecare cuvânt pe care-l rosteşte în public, la lansările produselor, este repetat de zeci de ori înainte pentru ca mesajul să fie cel dorit.
Un specialist a