Un tânăr din Capitală reclamă faptul că o firmă nu vrea să-i schimbe aparatul, care s-a defectat după trei luni. Sursa: Arhiva EVZ
La sfârşitul anului trecut, Ştefan Pană, un bucureştean de 24 de ani, şi-a comandat de pe un site specializat un GPS, în valoare de 350 de lei. La doar câteva luni de la achiziţionare, aparatul s-a stricat, iar bărbatul a dus GPS-ul la sediul firmei Dwin, compania de la care l-a cumpărat, pentru a fi reparat. Deşi i s-a promis că problema se va soluţiona în câteva zile, au trecut două luni degeaba. Mai mult, vânzătorul i-a spus că GPS-ul nu poate fi reparat şi că trebuie să-şi cumpere altul nou, chiar dacă cel din service era în garanţie.
Dus cu vorba
Ştefan Pană a intrat pe site-ul www.dwyn.ro, unde a găsit GPS-ul. Pe 27 decembrie, anul trecut, l-a comandat. În ziua următoare l-a primit. „După trei-patru luni de la achi ziţionare, touchscreenul a încetat să mai răspundă la comenzi. L-am dus la sediul firmei, unde l-am predat pentru a fi reparat în garanţie”, poves teşte Ştefan Pană.
Reprezentanţii companiei au întocmit o foaie de primire a GPS-ului. „Mi s-a spus că va dura câteva zile, în cazul în care trebuie rescris softul, iar dacă e o problemă de hardware - în jur de o săptămână. A rămas că mă vor suna când îl vor repara”, îşi aminteşte Pană.
Timp de două săptămâni n-a primit nicio veste. „Am sunat eu. Au zis că încă n-au reuşit să-l repare. După încă o lună, m-au anunţat că nu-l pot repara deoarece a fost scăpat pe jos. Total fals. Trebuia să noteze acest aspect în fişa de primire în garanţie”, adaugă Pană.
Bucureşteanul spune că oficialii firmei i-au dat o alternativă. „Mi-au spus că-mi pot oferi un alt produs, cu un discount de 100 de lei. Nu înţeleg de ce să mai dau eu bani. În mod normal ar trebui să mi se restituie suma pe care am plătit-o pe el”, cr