Presa economică de astăzi scrie despre o posibilă strategie pentru construirea autostrăzilor, creşterea afacerilor Romet sau modernizarea a 400 de vagoane ale CFR. Printr alte subiecte, datoriile Avioane Craiova alungă investitorii, iar solarul s-a depreciat, în luna iulie, până la nivelul minim al anului. Revista presei internaţionaleRevista presei sportiveRevista presei interneRevista presei mondene
Araco: Autostrăzile pot costa de trei ori mai puţin. România aşteaptă de 20 de ani să vadă autostrăzi finalizate pe toate rutele principale de transport, însă în condiţiile actuale economice, planul de dezvoltare a infrastructurii este prea scump şi are nevoie de soluţii actualizate: drumuri expres şi autostrăzi cu o singură cale, potrivit experţilor de la Asociaţia Română a Antreprenorilor din Construcţii (ARACO). Timpul de constructie s-ar reduce de la 25 de ani la şapte, scrie Ziarul Financiar.
Romet creşte în criză şi raportează afaceri de 89 mil. euro. Holdingul Grup Romet din Buzău, unul dintre principalii producători de echipamente pentru industria apei şi stingerea incendiilor, care are totodată şi afaceri în agricultură, controlat de omul de afaceri Constantin Toma, a înregistrat în primul semestru al anului afaceri de circa 89 milioane de euro, în creştere (în euro) cu 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, datorită investiţiilor făcute pentru diversificarea activităţilor din energie şi industria apei, dar şi a reducerilor de cheltuieli operate încă de anul trecut, potrivit Business Standard.
Gruia Stoica modernizeazã 400 de vagoane CFR pentru 166 mil. €. Remar Paşcani, fabrică de reparaţii vagoane care face parte din grupul Grampet, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, va moderniza 400 de vagoane ale CFR Călători, în următorii patru ani. Acest contract i-a fost atribuit firmei şi are valoarea de 699,4 mil.