Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, scrie marţi pe blogul personal, după ce a anunţat parteneriatul cu reţeaua de socializare Facebook pentru promovarea brandului turistic al ţării, că are aproape 5.500 de prieteni virtuali pe Facebook şi că nu vrea să se oprească aici, potrivit Newsin.
"Nutilizatorilor de internet din România a crescut extrem de mult în ultimii ani. Cel puţin în mediul urban, un studiu din 2009 arată că doi din trei români au acces la internet, fie acasă, fie la locul de muncă. Rata de penetrare începe să crească substanţial chiar şi în mediul rural, deşi decalajele sunt încă mari. Din acest punct de vedere, românii ştiu foarte bine ce înseamnă new media şi ce implică reţelele de socializare", scrie Elena Udrea.
Ministrul mai spune că parteneriatul pe care ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului l-a realizat cu reprezentanţii Facebook este un pas extrem de important pentru promovarea turismului românesc în mediul online.
"Cred că trebuie să începem să gândim outside the box când vine vorba de promovarea turistică a României. Internetul este un mediu foarte potrivit pentru o strategie de atragere de turişti. Iar România este printre primele ţări care face acest pas, înaintea noastră fiind Spania şi câteva ţări din Asia. Din punctul meu de vedere, knows-how-ul adus de Facebook în utilizarea new media ca mediu de promovare a unor produse turistice este extrem de important. Nu numai că ţi se asigură o expunere masivă, dar se face şi de o manieră controlată şi pozitivă. Lucru de care România nu a avut parte de foarte multe ori", consideră Udrea.
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului precizează că discuţia pe care a purtat-o marţi cu vicepreşedintele Facebook Blake Chandlee a mers pe direcţia unor lucruri concrete, mai precis cum să măsoare impactul real al acestei strategii de promovare şi c