O bucureşteancă îi acuză pe angajaţii magazinului Intersport că nu au vrut să-i vândă pantalonii pentru schi pe care fiul ei îi probase.
Acum două săptămâni, Andreea Ene a mers la magazinul Intersport, din Mall Băneasa, ca să cumpere o pereche de pantaloni de schi pentru fiul ei, în vârstă de 6 ani.
Micuţul a probat pantalonii, i-au venit bine şi, îndemnată şi de o angajată a magazinului, a decis să-i cumpere, susţine femeia. Numai că, la casă, surpriză! I s-a spus că acei pantalonii nu sunt de vânzare, fără a i se oferi o explicaţie, afirmă femeia.
„Chiar vânzătoarea m-a sfătuit să-i cumpăr”
„Am mai fost la Intersport acum o lună şi jumătate. Mi-au spus că nu au pantaloni de schi pentru copii, dar că vor primi. Acum două săptămâni, eram prin mallul din Băneasa şi m-am dus la Intersport să văd dacă au adus. La raionul pentru copii erau pantalonii agăţaţi în raft”, îşi aminteşte femeia.
Andreea a fost ajutată de o angajată a magazinului să găsească numărul dorit. „Apoi, vânzătoarea m-a condus la cabina de probă şi m-a sfătuit să-i cumpăr. Aveau un preţ acceptabil: 79,9 lei, cod de bară, aşa că m-am decis să-i iau”, afirmă bucureşteanca.
Vânzătoarea a dus pantalonii la casă şi i-a pus pe tejghea. Femeia a vrut să plătească, dar o altă angajată a magazinului i-a spus să aştepte puţin.
„A luat pantalonii şi s-a dus în spate. Am aşteptat mai bine de zece minute. A venit o altă persoană care mi-a spus că pantalonii nu sunt de vânzare”, îşi aminteşte Andreea Ene, care a cerut să vorbească cu managerul magazinului.
Femeia susţine că managerul i-a spus că nu poate să-i vândă produsul pentru că acesta nu e în casa de marcat.
„Între timp, copilul a început să plângă când a văzut că nu-i mai cumpăr pantalonii. Nu înţelegea care este motivul şi efectiv nu ştiam