Angajaţii care îşi doresc să acceadă către o poziţie de management ar trebui să fie mai atenţi la modul în care lucrează şi le răspund colegilor, pentru că aceştia sunt primii întrebaţi de către managerii care iau deciziile de promovare.
Angajaţii care îşi doresc să acceadă către o poziţie de management ar trebui să fie mai atenţi la modul în care lucrează şi le răspund colegilor, pentru că aceştia sunt primii întrebaţi de către managerii care iau deciziile de promovare.
„Atunci când dorim să promovăm pe cineva, cerem feedback oamenilor cu care lucrează acea persoană, astfel că nimeni nu rămâne neevaluat. «Colegul meu îmi răspunde prompt solicitărilor, îmi împărtăşeşte din experienţa sa şi mă ajută atunci când am nevoie, sau dimpotrivă, nu îmi răspunde la telefon şi nici nu mă ajută atunci când am nevoie» sunt lucuri la care ne uităm atunci când promovăm, pe lângă competenţe, care se pot demonstra“, a spus Mihaela Dabija, HR Manager al Hilti România, o companie de marketing şi vânzări către firme de construcţii. Dabija a fost unul dintre speakerii unui panel pe tema sistemelor interne de management al talentelor organizat la finele săptămânii trecute de firma de recrutare şi consultanţă în HR Catalyst. Continuarea pe ZFCorporate
Angajaţii care îşi doresc să acceadă către o poziţie de management ar trebui să fie mai atenţi la modul în care lucrează şi le răspund colegilor, pentru că aceştia sunt primii întrebaţi de către managerii care iau deciziile de promovare.
Angajaţii care îşi doresc să acceadă către o poziţie de management ar trebui să fie mai atenţi la modul în care lucrează şi le răspund colegilor, pentru că aceştia sunt primii întrebaţi de către managerii care iau deciziile de promovare.
„Atunci când dorim să promovăm pe cineva, cerem feedback oamenilor cu care lucrează acea persoană, astfel că nimeni