Divizia din India a Levi Strauss & Co va oferi posibilitatea cumpararii in maximul trei rate a unei perechi de blugi, la preturi care pleaca de la 1.599 rupii (33 de dolari), potrivit directorului operational al companiei pe piata locala, Shumone Chatterjee, citat de cotidianul Financial Times, potrivit Mediafax.
"Levi este un brand foarte apreciat in India. O mare parte a clientilor nostri ar vrea sa poata cumpara produse Levi mai des decat in prezent", a spus el.
Astfel, clientii vor putea achita produse cu preturi incepand de la 1.599 de rupii (33 de dolari) in trei rate.
Decizia companiei survine unor teste derulate la zece magazine din orasul Bangalore, unde clientii care au putut beneficia de posibilitatea de a cumpara in rate au cheltuit, in medie, cu 50% mai mult.
Pe langa cresterea valorii cumparaturilor realizate de clientii actuali, masura "face brandul disponibil pentru un numar mare de cumparatori", a spus Chatterjee.
Brandul Levi este popular in orasele din India, iar, in urma unei campanii publicitare in centurl careia s-a aflat starul de cinema de la Bollywood Akshay Kumar, a trezit interesul locuitorilor din zona rurala a tarii.
"Pentru cineva de la sat, o pereche de blugi inseamna o oarecare egalitate cu India urbana. O pereche de blugi Levi te poate catapulta imediat din punct de vedere social", a declarat Suhel Seth, specialist in publicitate la compania Counselage.
Levi a intrat pe piata din India in 1994, iar pretul produselor sale variaza intre 1.599 rupii si 10.000 de rupii. Cea mai ieftina pereche de blugi costa in India 200 de rupii.
Divizia din India a Levi Strauss & Co va oferi posibilitatea cumpararii in maximul trei rate a unei perechi de blugi, la preturi care pleaca de la 1.599 rupii (33 de dolari), potrivit directorului operational al companiei pe piata