"Designul acestei maşini a rămas, practic, neschimbat, timp de 35 de ani, rezistând regimului Ceauşescu", scrie Time monitorizată de Realitatea.net, într-un articol dedicat Daciei, maşina românească "care a putut".
"Maşina apare des în legendele şi cultura românilor. Una din poveşti spune că proprietarul unei Dacii a fost rugat de Nicolae Ceauşescu şi soţia sa să îi ajute să fugă în timpul Revoluţiei din 1989".
"Proprietarii de Dacia îşi tratează maşinile cu multă atenţie, dar şi mândrie", mai spun jurnaliştii străini, adăugând: chiar şi după ce nu mai funcţionează, aceste maşini îşi găsesc un scop pe lânga casa românului.
Time face o trecere în revistă şi a modelelor mai noi, după ce Dacia a fost cumpărată de Renault, şi a lansat Loganul, pe care l-a dezvoltat agresiv: "preţul excepţional al automobilului a cucerit piaţa vestică".
Maşina se găseşte în SUA, dar extrem de rar, menţionează Time. Renault a cedat piaţa americană auto, prin contract, partenerului asiatic Nissan, aşa că Dacia ar trebui să se vândă aici sub firma japoneză.
"Designul acestei maşini a rămas, practic, neschimbat, timp de 35 de ani, rezistând regimului Ceauşescu", scrie Time monitorizată de Realitatea.net, într-un articol dedicat Daciei, maşina românească "care a putut".
"Maşina apare des în legendele şi cultura românilor. Una din poveşti spune că proprietarul unei Dacii a fost rugat de Nicolae Ceauşescu şi soţia sa să îi ajute să fugă în timpul Revoluţiei din 1989".
"Proprietarii de Dacia îşi tratează maşinile cu multă atenţie, dar şi mândrie", mai spun jurnaliştii străini, adăugând: chiar şi după ce nu mai funcţionează, aceste maşini îşi găsesc un scop pe lânga casa românului.
Time face o trecere în revistă şi a modelelor mai noi, după ce Dacia a fost cumpărată de Renault, şi a lansat Loganul, pe care l-a dezvoltat agresiv: "preţul ex