Mă întrebam, într-un editorial de săptămâna trecută, de ce n-ar ajunge şi Traian Băsescu în faţa instanţei, în Dosarul Flota, aşa cum la fel de normal e ca miniştrii să fie
Mă întrebam, într-un editorial de săptămâna trecută, de ce n-ar ajunge şi Traian Băsescu în faţa instanţei, în Dosarul Flota, aşa cum la fel de normal e ca miniştrii să fie cercetaţi pentru faptele lor?
Viaţa mi-a răspuns mai repede decât credeam. Nu mai e cazul! Dosarul Flota nu mai există. Şi, mai mult, aflăm că nu ni s-a luat, ci ni s-a dat şi România n-a pierdut, ci a câştigat din dispariţia a 16 nave din flota comercială.
Ca la Radio Erevan! Ştiam că Triunghiul Bermudelor e undeva pe lângă coastele Statelor Unite şi ale Americii Latine. Ei, iată că s-a mutat pe relaţia Constanţa - Basarabi - Bucureşti. Un triunghi al Bermudelor româneşti, în care ditamai 16 vapoarele au intrat şi n-au mai ieşit!
Iar cei care le-au vârât acolo nu numai că nu sunt vinovaţi de prejudiciul calculat iniţial, în prima expertiză din Dosarul Flota, în valoare de 275 milioane de euro, ci, conform ultimei expertize, ei trebuie lăudaţi: prejudiciul este zero şi, mai mult, există un câştig al statului român, de vreo 40 de milioane de dolari. Încurcate mai sunt căile experţilor! Aşadar, avem un preşedinte mai curat, mai uscat în lumina noii expertize financiar-contabile dispusă de şeful DNA, Daniel Morar.
Astfel de schimbări dramatice de situaţie ar trebui exploatate în folosul nostru, al tuturor românilor. Probabil că milioane de turişti ar năvăli să vadă o ţară promovată sub brandul "noul Triunghi al Bermudelor în Europa". Aici, dispar de-a valma, de 17 ani încoace, vapoare, fabrici şi uzine, utilaje, terenuri, bani…
Revenind la un ton mai serios al discuţiei, probabil că reacţiile vor fi de două tipuri: fanii preşedintelui vor fi mulţumiţi că idolul lor a scăpat de nişte acuzaţi