Deranjamentele sesizate de catre ieseni catre furnizorul de energie electrica au de acum un timp de raspuns mult mai mare. Daca clientii E.ON asteptau si cateva zeci de minute pentru a le fi ascultate doleantele, oficialii companiei germane anunta ca timpul de asteptare pentru deranjamente va fi si mai indelungat. Motivul invocat de E.ON este ca sistemul informatic trece printr-un proces de modernizare, iar toate sesizarile vor fi preluate de catre operatori.
"Activitatea de înregistrare a sesizarilor primite de la consumatori necesita, în aceasta perioada, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrari pe care compania noastra le realizeaza la sistemul informatic ce deserveste serviciul de Call Center. Lucrarile de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate sa dureze pâna la sfârsitul acestei saptamâni", precizeaza oficiali E.ON.
Clientii companiei germane au la dispozitie numarul de telefon 0800 800 929, iar aici se pot reclama intreruperile de energie electrica, fire sau stalpi cazuti, precum si probleme observate la tabloul sau reteaua electrica.
Deranjamentele sesizate de catre ieseni catre furnizorul de energie electrica au de acum un timp de raspuns mult mai mare. Daca clientii E.ON asteptau si cateva zeci de minute pentru a le fi ascultate doleantele, oficialii companiei germane anunta ca timpul de asteptare pentru deranjamente va fi si mai indelungat. Motivul invocat de E.ON este ca sistemul informatic trece printr-un proces de modernizare, iar toate sesizarile vor fi preluate de catre operatori.
"Activitatea de înregistrare a sesizarilor primite de la consumatori necesita, în aceasta perioada, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrari pe care compania noastra le realizeaza la sistemul informatic ce deserveste serviciul de Call Center. Lucrarile de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate sa du