Vanzarile de ghiozdane antiglont si veste antiglont pentru copii au crescut de cinci ori dupa masacrul de la scoala din Connecticut, au anuntat reprezentantii unei companii care comercializeaza astfel de produse.
"Ne confruntam cu o cerere incredibila, vanzarile au crescut cu 500% pentru aceste produse. Pur si simplu au explodat", a declarat, miercuri, Derek Williams, directorul de vanzari al companiei Amendment II din Salt Lake City.
Ghiozdanele, care se vand cu numai 300 de dolari, pot sa opreasca un glont tras de puternicul Magnum 357 si cantaresc putin peste trei kilograme. Williams a refuzat sa ofere si alte detalii despre nivelul vanzarilor.
"Ghiozdanul este foarte usor. Copiii din Connecticut ar fi fost ajutati de acesta? Nu stim, dar orice protectie este mai buna decat nicio protectie", a declarat tatal unui copil de sase ani pentru Fox News.
Obama, dupa masacru: Oare facem suficient pentru a ne proteja copiii?
Williams a explicat ca firma sa producea pentru politie si agentiile militare de cativa ani, dar de un an a inceput sa-si foloseasca materialele si pentru ghiozdanele copiilor. El a negat orice aluzie ca firma incearca sa se obtina profit de pe urma tragediei de saptamana trecuta, cand 20 de copii au murit impuscati in Connecticut.
"Adevarul este ca, in lumea de zi, aceasta nevoie exista, iar daca noi avem tehnologia prin care putem apara oamenii, de ce sa nu fim lasati sa o furnizam?", a subliniat Williams. El a mentionat ca s-au primit numeroase telefoane "destul de deranjante", prin care "am fost facuti criminali, oameni de nimic".
Parintii au pareri impartite. Unii considera ca aceste ghiozdane vor amplifica frica printre copii. "As prefera ca un administrator sau vreun profesor sa fie inarmat si antrenat pentru a face fata unor astfel de situatii. Dar sa ai un copil