S-a intors lumea cu susu-n jos: Vintu, omul care facea doar bani din bani, e interesat de cafea, masini si soft drinks, pe care le procura printr-o firma de bartere, pe care a facut-o cu Mihai Craiu, care Mihai Craiu nu mai e la Voiculescu, decat cu actiunile de la "Saptamana financiara". Dupa ce a adus gramezi de cash la mai multe publicatii din fostul grup si nu numai, acesta se declara multumit cu barterele si se fereste sa se implice in vanzarile pe cash de la Realitatea-Catavencu. In plus, prin Media Consulta se concentreaza pe afaceri cu statul si spune apasat ca vrea sa devina lider pe piata publicitatii de stat, care e intre 60 si 100 de milioane. Dar numai pentru alti clienti decat Realitatea-Catavencu. Oricum ar sta lucrurile - sau poate tocmai de aceea stau asa -, criza e criza, Mihai Craiu nu vede cresteri mai devreme de trei ani, iar scaderile de venituri din publicitate din trimestrul al treilea le prognozeaza, cu o jumatate de gura, la 60-80 la suta pe print si 40-50% pe TV.
Asculta interviul acordat de Mihai Craiu in Studioul HotNews.ro
Descarca emisiunea in format MP3
Business-ul inceput de Mihai Craiu impreuna cu Sorin Ovidiu Vintu, dupa plecarea din grupul Voiculescu, se numeste Realitatea Media Barter Deals, o companie care se ocupa cu contrapartidele de publicitate: spatii in vehiculele media ale grupului Realitatea-Catavencu contra produse si servicii, a afirmat Craiu la Intalnirea Media HotNews.ro de miercuri, 24 iunie. Firma are un capital social de 200 de mii de euro, 15 angajati si este detinuta in proportie de cate 50% de cei doi. In interviul de dupa discutia cu cititorii, Mihai Craiu i-a spus lui Iulian Comanescu ca printre barterele realizate pana acum se numara cele la cafea, soft drinks, asigurari si masini. In prima faza e vorba de necesitatile grupului Realitatea-Catavencu, dar la un mom