Nemultumiti de “gri-ul tern" al gadget-urilor ce ii inconjoara si impulsionati de succesul companiilor similare din SUA, trei tineri au decis sa puna baza unei firme care personalizeaza prin diferite skin-uri terminale mobile. Investitia in Tattooit.ro se ridica la circa 30.000 euro. Vezi cum vor tinerii sa cucereasca o piata inca incipienta si ce venituri asteapta.
Cei trei managing partners, toti cu varste sub 25 de ani, sunt Vlad Ermurache, Ion Bulgar si Simona Mirea. Ermurache mai detine o agentie de productie publicitara, Ion Bulgar un site cu apartamente de lux si Simona Mirea are experienta de PR, lucrand la Milk Events, Athanasios Fragkos, Agentia de Vise si sales & marketing manager la Iristel.ca.
Ideea proiectului i-a venit lui Vlad Ermurache, in urma experientei la firma de productie publicitara, ajungand sa cunoasca toate detaliile de productie a skin-urilor – materiale folosite, masina de printat etc.
“El a simtit nevoia de a colora device-urile gri din jurul sau. Incurajam creativitatea si exprimarea libera. Suntem singurul magazin online din Romania cu o gama de peste 200 de modele (skin-uri) si 1.000 de device-uri, avand si o sectiune unde pozele proprii pot fi incarcate pentru a fi transpuse in skin-uri”, spune pentru Wall-Street.ro Simona Mirea.
Cei trei au vazut in business un potential ridicat, dupa ce au observat acest trend de personalizare in ascensiune peste tot in lume, site-uri precum Skinit.com sau Gelaskins.com fiind in crestere.
“In tarile mai sus mentionate, skinurile sunt un produs de consum si suntem constienti ca va dura ceva vreme pana ce acelasi lucru se va intampla si in Romania. Piata de skinuri o deschidem noi, pana acum existand doar cateva alternative de stickere. Skinurile se diferentiaza de stickere prin materialul folosit in sensul ca odata lipit, acesta poate fi dat jos f usor si repo