Numele si infatisarea lui Bob Marley vor fi folosite pentru promovarea unor produse precum imbracaminte, mancare si chiar jocuri video, dupa ce familia cantaretului va semna un acord cu Hilco Consumer Capital.
Potrivit Wall Street Journal, citat de Reuters, fondul de investitii a investit in aceasta luna aproximativ 20 de milioane de dolari in House of Marley, o companie de tip joint venture cu familia lui Bob Marley.
The House of Marley va vinde drepturile pentru fabricarea unor produse sub brandurile Bob Marley, Tuff Gong (numele unei case de discuri infiintata de cantaret), Catch A Fire (dupa numele unei biografii celebre despre Marley) si One Love (una dintre cele mai cunoscute melodii ale sale).
Aceasta este prima incercare de a opri folosirea numelui si imaginii raposatului cantaret fara autorizatie. De la moartea sa, in 1981, numele si imaginea sa au aparut pe o gama foarte larga de produse, fara ca familia sa, care detine drepturile de autor, sa-si fi dat acordul.
Hilco Consumer Capital este si in discutii pentru drepturile de a folosi brandul Polaroid si Fortunoff (un cunoscut bijutier din New York).
Numele si infatisarea lui Bob Marley vor fi folosite pentru promovarea unor produse precum imbracaminte, mancare si chiar jocuri video, dupa ce familia cantaretului va semna un acord cu Hilco Consumer Capital.
Potrivit Wall Street Journal, citat de Reuters, fondul de investitii a investit in aceasta luna aproximativ 20 de milioane de dolari in House of Marley, o companie de tip joint venture cu familia lui Bob Marley.
The House of Marley va vinde drepturile pentru fabricarea unor produse sub brandurile Bob Marley, Tuff Gong (numele unei case de discuri infiintata de cantaret), Catch A Fire (dupa numele unei biografii celebre despre Marley) si One Love (una dintre cele mai c