Google este cel mai valoros brand din lume, avand o valoare estimata de 100 de miliarde de dolari, potrivit datelor furnizate de compania Millward Brown. Pe locul doi se afla brandul Microsoft, cu 76 de miliarde de dolari, urmat de Coca-Cola, IBM si McDonald's.
Iata cateva dintre cele mai importante concluzii ale topului BrandZ, aflat la editia cu numarul patru:
valoarea primelor 100 de branduri a crescut cu 2% in ultimul an, la 2 trilioane de dolaricele mai rapide ascensiuni le-au avut brandurile Amazon, care a crescut cu 85% pana la 21 de miliarde de dolari, si Blackberry, care a urcat cu 100% pana la 27 de miliarde de dolaricresteri importante au avut, de asemenea, ALDI sau Wal-Martpopularitatea jocurilor a crescut, Nintendo aflandu-se pentru prima data in Top100 (locul 32)valoarea gigantului Citi a scazut cu 52%, pana la 14.6 miliarde de dolarivaloarea brabndului Bank of America a inregistrat o scadere de 53%, pana la 16.5 miliarde de dolaria crescut valoarea brandurilor de cafea, tigari, bere si mancare fast-food Top 10 al celor mai valoroase branduri (in paranteza e trecuta valoarea brandului in miliarde de dolari):
1. Google (100 de miliarde)
2. Microsoft (76 miliarde)
3. Coca-Cola (67 miliarde)
4. IBM (66 miliarde)
5. McDonald's (66 miliarde)
6. Apple (63 de miliarde)
7. China Mobile (61 de miliarde)
8. General Electric (59 de miliarde)
9. Vodafone (53 de miliarde)
10. Marlboro (49 de miliarde)
Citeste aici studiul complet realizat de Millward Brown. Google este cel mai valoros brand din lume, avand o valoare estimata de 100 de miliarde de dolari, potrivit datelor furnizate de compania Millward Brown. Pe locul doi se afla brandul Microsoft, cu 76 de miliarde de dolari, urmat de Coca-Cola, IBM si McDonald's.
Iata cateva dintre cele mai importante concluzii ale topului