Noul logo turistic al Bulgariei, menit să promoveze călătoriile în această ţară şi aflat deja în mijlocul unei controverse, seamănă cu cel lansat toamna trecută de Kârgâstan, relatează Novinite.
Cele două logo-uri au aceeaşi formă şi culori asemănătoare. Designul interior al logo-ului statutul kârgâz reprezintă soarele, apa, munţii, nisipul şi vegetaţia, elemente prezente şi în emblema bulgărească.
Logo-ul turistic al fostei republici sovietice din Asia Centrală a fost prezentat oficial în septembrie 2012, cu patru luni înaintea Bulgariei.
Emblema kârgâză conţine expresia "So much to discover!", iar cea a Bulgariei "Discover and share!".
Logo-ul Bulgariei, parte a unei campanii pentru brandul turistic al ţării, a provocat controverse la prezentare, în luna ianuarie, când criticii au acuzat sărăcia conceptuală şi artistică a acestuia.
Ministerul Economiei, Energiei şi Turismului din Bulgaria a plătit 1,4 milioane de leva (700.000 de euro) pentru dezvoltarea conceptului şi imaginii campaniei de promovare a brandului de ţară.
Noul logo turistic al Bulgariei, menit să promoveze călătoriile în această ţară şi aflat deja în mijlocul unei controverse, seamănă cu cel lansat toamna trecută de Kârgâstan, relatează Novinite.
Cele două logo-uri au aceeaşi formă şi culori asemănătoare. Designul interior al logo-ului statutul kârgâz reprezintă soarele, apa, munţii, nisipul şi vegetaţia, elemente prezente şi în emblema bulgărească.
Logo-ul turistic al fostei republici sovietice din Asia Centrală a fost prezentat oficial în septembrie 2012, cu patru luni înaintea Bulgariei.
Emblema kârgâză conţine expresia "So much to discover!", iar cea a Bulgariei "Discover and share!".
Logo-ul Bulgariei, parte a unei campanii pentru brandul turistic al ţării, a provocat controverse la prezentare, în luna ianuarie, când criticii au