Criza de la uzina Dacia incepe sa faca victime printre furnizorii de echipamente si subansamble. Grupul Industrial Componente, unul dintre cei mai mari parteneri ai uzinei argesene, a anuntat ca va disponibiliza 800 de anagajati, de la 1 decembrie 2008.
Cu patru fabrici si peste 3.000 de angajati, Grupul Industrial Componente lucreaza in exclusivitate pentru industria auto. Jumatate dintre comenzi vin de la Dacia, cealalta jumatate, din strainatate.
In aceste conditii, conducerea grupului va trimite acasa 800 de angajati, de la inceputul lunii viitoare. Oamenii vor primi cate doua salarii compensatorii.
Si fabricile de componente auto din Craiova, Pitesti, Campulung si Curtea de Arges isi inchid portile de maine, pentru 20 de zile, cat timp este inchisa si Dacia. In acest timp, angajatii vor primi 75% din salariu. Criza de la uzina Dacia incepe sa faca victime printre furnizorii de echipamente si subansamble. Grupul Industrial Componente, unul dintre cei mai mari parteneri ai uzinei argesene, a anuntat ca va disponibiliza 800 de anagajati, de la 1 decembrie 2008.
Cu patru fabrici si peste 3.000 de angajati, Grupul Industrial Componente lucreaza in exclusivitate pentru industria auto. Jumatate dintre comenzi vin de la Dacia, cealalta jumatate, din strainatate.
In aceste conditii, conducerea grupului va trimite acasa 800 de angajati, de la inceputul lunii viitoare. Oamenii vor primi cate doua salarii compensatorii.
Si fabricile de componente auto din Craiova, Pitesti, Campulung si Curtea de Arges isi inchid portile de maine, pentru 20 de zile, cat timp este inchisa si Dacia. In acest timp, angajatii vor primi 75% din salariu.