Prin magazinul ei online, Adriana Ancuţa (30 de ani) le oferă românilor posibilitatea de a cumpăra haine şi accesorii ale unor designeri din Orientul Mijlociu şi din SUA. Criza financiară a ajutat-o pe româncă să trezească interesul unor creatori de modă străini mai puţin accesibili, reuşind să-i coopteze pentru proiectul său, „Tuxedo Confessions“.
Povestea Adrianei Ancuţa este, cel puţin în aparenţă, ilustrarea unui clişeu desprins dintr-un film american: femeia de carieră care, la pragul celor 30 de ani, renunţă la înregimentarea corporatistă şi, pe principiul „Acum ori niciodată!", alege un proiect creativ, de nişă, care să-i hrănească şi sufletul, nu doar contul din bancă. În cazul româncei însă, termenul de „nişă" nu-i descrie cu suficientă acurateţe businessul.
Este vorba, mai curând, de o nişă a nişei, cu un public greu de definit între paginile unui plan de afaceri sau ale unui studiu stufos de piaţă pe care, oricum, Adriana nu le-a întocmit niciodată. A început să dea telefoane şi să întocmească primele contracte a doua zi după ce s-a decis să pună bazele unui concept-store virtual: „Tuxedo Confessions".
A fost DJ la radio
Răspunsul ei la „dilema de 30 de ani" era unul elaborat, cu multe capitole şi subcapitole. A absolvit SNSPA şi a lucrat, o vreme, în marketing politic. După o campanie electorală, şi-a dat seama că jobul ei are o periodicitate de patru ani şi s-a reorientat spre publicitate, la Saatchi & Saatchi. A urmat un job de DJ la Clandestino, radioul online al lui Răzvan Exarhu, după care a venit, direct, marea revelaţie de la 30 de ani.
„Tot ceea ce am făcut mi-a folosit, dar niciuna dintre experienţele din trecut nu era în domeniul în care îmi palpita cel mai tare adrenalina", recunoaşte ea acum. Coroborată cu pasiunea pentru costume şi artă, ecuaţia a fost rezolvată de Adriana printr-o decizie ra