Noul C4 face un adevărat salt în timp faţă de vechea generaţie, în special la nivelul interiorului şi confortului. Citroën propune o compactă extrem de bine lucrată, cu o listă lungă de sisteme pentru asistarea şoferului.
Noul Citroën C4 aduce un statement de nivel superior, în vreme ce designul este mai cuminte comparativ cu vechiul model.
Mai citeşte şi:
Dacia este în topul celor mai vândute maşini în Bulgaria
Dar acum paleta de opţiuni este mult mai largă şi mai inedită. Iar posibilitatea de a alege, spre exemplu, între patru sunete polifonice disponibile pentru semnalizatorul de direcţie, culoarea pentru indicatoarele din spatele volanului (de la alb la albastru) şi cele trei moduri de funcţionare ale sistemul de climatizare reprezintă gadgeturi de efect.
Dacă vechiul C4 avea cel mai mic Cx din clasă, noul model are cel mai mare portbagaj din segment - 408 litri într-o formă foarte utilizabilă -, dar nu şi cel mai mare interior când vine vorba de locurile posterioare. În schimb, scaunele din faţă sunt foarte confortabile şi dispun opţional chiar de funcţie de masaj a zonei lombare, un lux rar întâlnit în clasa compactă. Ceea ce nu a fost însă 100% pe placul nostru ar fi poziţia cam înaltă la volan, indiferent de cât de jos s-ar regla scaunul. Dar apreciem că C4 nu se vrea mai sportiv decât poate fi.
Interior rafinat
Ceea ce am admirat la modelele Citroën din noua generaţie a fost orientarea puternică spre premium a interioarelor.La C4, calitatea percepută a evoluat spectaculos. O demonstrează planşa de bord realizată dintr-o spumă moale şi plăcută vizual, plasticul bine prelucrat şi îmbinat al consolei centrale şi jerseul atent lucrat de pe plafon. Volanul cu butuc fix a dispărut, cu această schimbare ansamblul estetic devenind mai unitar şi, în plus, s-au economisit şi 3,5 kilograme. Categoric, noul Citroën C4 fa