Marile grupuri de media clasică sunt din ce în ce mai bine reprezentate în topul site-urilor de internet În afara unor supersite-uri ca Neogen.ro, care înglobează mai multe comunităţi
Marile grupuri de media clasică sunt din ce în ce mai bine reprezentate în topul site-urilor de internet
În afara unor supersite-uri ca Neogen.ro, care înglobează mai multe comunităţi şi agregă conţinut produs de alţii, site-urile de informaţii sunt cea mai bună afacere de pe internetul românesc, cel puţin în termeni de trafic.
De la apariţia Web 2.0, un termen la modă e aşa-numitul "content" sau "conţinut", care desemnează ceva mai mult decât informaţia pură şi simplă. Termenul are o conotaţie multimedia, atunci când se referă şi la clipuri video - bine cunoscute utilizatorilor de internet, dar o miză clară după fantasticul succes al YouTube -, dar şi la componenta de amuzament a ofertei de internet.
Pe web se găseşte nu doar informaţie serioasă în format text, ci şi o mare cantitate de entertainment din categoria "bancul zilei", "poza zilei" şi multe altele. Alteori, valoarea informativă a unei pagini păleşte în faţa spectacolului pe care îl oferă un conflict mai urban sau mai mizerabil între utilizatori, dacă e vorba de un forum sau de un blog. Partea leului au luat-o totuşi, în statisticile de trafic, site-urile aparţinând grupurilor de media clasice, cu câteva excepţii.
Ofensiva marilor grupuri
Şase din primele zece adrese de net din România erau, conform statisticilor Trafic.ro, accesate pe 22 iulie, site-uri de conţinut. "Gazeta Sporturilor", "Pro Sport", "Libertatea", "Evenimentul zilei", "Sport.ro" - al fostului TV Sport -, dar şi un independent cu volum mare şi încasări bune, HotNews.ro, rivalizau doar cu portaluri ca Neogen.ro (general), eJobs.ro (locuri de muncă), Kappa.ro (general) sau ClubAfaceri.ro (business).
Succesul site-